onsdag 22. juni 2011

Vakre er de...

...disse Lotus lyktene !!



Etter å ha sett disse lyktene i mange av bloggene jeg følger, la jeg plutselig merke til de da jeg var innom Kremmerhuset her på mitt hjemsted. Og faktisk falt de i smak ved første 
øyekast :)) Merkelig hva :))) !!

Så min første Lotus lykt ble kjøpt for litt siden, og den er hvit...



På LIVING for en tid tilbake, kjøpte jeg meg et trefat som jeg syns er utrolig tøft... Jeg har gått en stund å lurt på om jeg skulle kjøpe meg enda en Lotus lykt, å ha de på dette trefatet da jeg tenkte at det kunne bli fint :) Så da jeg var på senteret alikevell i ettermiddag, tok jeg turen innom Kremmerhuset igjen...og jammen kom jeg ikke ut med to Lotus lykter i to nye farver :)

Her er den ene... Lilla !!


Og her er den andre... Turkis :)


Da er jeg så heldig å ha tre av disse vakre lyktene i min samling :))


Å se så fine de ble da jeg plasserte de sammen på dette trefatet mitt :) O' Lykke :)))))



De er utrolig fin med lys i på kvelden, men også på dagtid i dagslys !!


Håper dere alle har hatt en fin dag, det har jeg :))






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ