søndag 16. desember 2012

Da ble treet pyntet i kveld

Enig med dere som kommenterte forrige innlegg !!
Så koselig med juletre, så skal en kose seg med det, så måtte det opp i dag :)))

OBS: Bildene er lysnet ganske mye i Photoscape pga mørke ute og inne :)
Så beklager meget dårlig bildekvalitet.


 I år er det bare sølv som gjelder på treet !!
Sølv kuler store og små, hjerter, kongler, perlelenker englehår og litt annet,
men alt er i sølv :)))


Er spent på å se det i dagslys i morgen, hvis det i det heletatt blir lyst på dagtid da !!


I dag har jeg laget julesylte, 
og deig til Fingerkremkaker som jeg har lagt ut oppskrift på i forrige innlegg :)
De skal jeg lage i morgen formiddag før turen går til mine barnebarn på ettermiddagen.
Vi skal ha lagedag med pepperkakebaking, og en del andre ting :)
Jeg gleder meg masse, for Malin på 7 år er en reser med kjevlet :)))
Og kanskje Emma på 3 år, baker mer enn hun spiser av deigen i år :)))  
Det blir nå kos uansett !!

Gleder meg til finalen i Farmen ikveld :)))


10 kommentarer:

  1. Nydelig juletre:)
    Vi har kjøpt treet i dag og pynter det vel om noen dager:)

    Juleklem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Fantastisk fint juletre :)
    Har veldig lyst til å kjøpe og pynte det nå jeg også men må nok holde meg til neste helg :)
    Nyt kvelden :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  3. Å jul med din glede:):)
    GLEDER meg til vårt kommer opp fra boden...:)

    SvarSlett
  4. Wow!! Fineste jeg har sett tror jeg - nydelig ! Nå fikk jeg jule stemning ::)

    SvarSlett
  5. Så utrolig lekkert tre :)
    Her blir det nok ikke pynting av treet før frem mot neste helg ... i tradisjon tro :)
    Kos deg videre i førjulstiden:)
    Klem sissel

    SvarSlett
  6. Heeei
    Bare åååååååååååå så nydeligt...vil også pröve med bare silver, men klarer nok ikke få det SÅ pent som dette.
    klem aina

    SvarSlett
  7. Nydelig juletre! Vi skal pynte vårt på torsdag. Gleder meg :)

    SvarSlett
  8. Nydelig :) vi har hvitt tre på hytten I år, fikk ikke vannet derfor kunstig;) klem

    flotte bilder da!

    SvarSlett
  9. Så utruligt nydelig juletre,så glitrende og så fint og jammen er det koselig å kunne ha juletreet lengst mulig for det er jo så fint å ha i hus:)
    Du pynter så flott rundt deg,alltid så kjekkt å titte innom deg!
    Så koselig å bake sammen med barnebarna dine,kan tenke meg dei synest det er koselig og kjekkt å holde på med!

    Ei fin ny veke til deg:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ