onsdag 22. juni 2011

Passer bedre sånn...



Jeg har byttet fra beige skjermer til sorte, da de beige gav et for gult lys... Liker det kalde lyset fremfor det varme... :)




Grunnen er at jeg har sort skinnsofa :( Mørk parkett på gulvet :( Det er panel i taket som stjeler mye lys (skal males hvitt selvfølgelig) og vindus karmene er panelfarget også, bare med et snev av hvitt...


Sofaen skal opp i tv stuen med tiden (knallgod å sitte i) og gulvet skal skiftes når vi skal bygge ut stuen (vet ikke helt når) da den er meget liten i forhold til hva vi har hatt tidligere...
Fra 50 kvm til 39 kvm og nå ca 25 kvm... Liker ikke :((




Rammen min fikk endelig en følgesvenn i dag  :))
Jeg kjøpte "Kjærlighetens Lov" på "Farmors Hus"
og satte inn i rammen...




Pyntet med sort blondebånd rundt kantene...


Og visp så var den ferdig og kunne henges over buffèen :))


Ble fornøyd jeg !!



Kjøpte meg 2 store kopper SKEIDAR som jeg har plassert kaktuser i !!



De er knalltøffe, og vurderer derfor å kjøpe kaffekrus med asjett som de har i samme serie... Vi får se :)
Nydelig lavendelfarve c".)...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ