onsdag 5. februar 2014

Velkommen inn både Ladies & Gentlemen !!

Jeg bare vise dere det offentlige toalettet på hotellet vi bodde på i Wien !!
25 Hour Hotel med sitt særpreg og gjennomførte stil.


Det slitte betonggulvet i den store romslige gangen,
fører inn til det offentlige toalettet der gulvet er fliselagt i de nydeligste fliser.


Nydeligste fliser i farge kombinasjonen
GRÅTT - SVART - HVITT


Jeg glemte faktisk å gå på toalettet i det jeg kom inn her og såg hvor gjennomført alt var...
Tok bare mobilen frem og knipset litt rundt :)


Store speil med hjemme-snekret preg...


Gamle herlige rustne zinkbaljer brukt som servant
med rå fine kraner i tilhørende stil...



Dette var bare et syn, og så gjennomført på absolutt hele hotellet !!

Hotellet har vistnok fått flere priser ang den 
gjennomførte stilen :)

Håper dagen blir god for både deg og meg !!


Klemmer fra meg
Heidi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ