torsdag 6. februar 2014

Nydelige - formfulle og velldreide ben...


Å da er det slettes ikke mine ben det er snakk om :))) Hi hi..
men disse velldreide, snertne senge benene som vist på bildene her...


Jeg la meg langflat på hotellrommet da jeg i helgen oppdaget disse på sengen vår...
Rå fine ben og virkelig en detalj å bli glad i ღ Det "lille ekstra" liksom..


Noen som vet om slike er å få kjøpt ? Eventuelt hvor ?
De dreide bena kan virkelig  pynte opp både senger, skap, kommoder osv...!!


Håper dagen din er god ღ

Klemmer fra meg
Heidi


2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  2. Knalltøffe bein,utrulig stiligt og flott med slike utforminger:)
    Nyt kvelden!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ