tirsdag 4. februar 2014

Trendy lampeskjerm på "25 Hours Hotel" i Wien

Tirsdag på hell og februar godt i gang :)


Jeg har vært på et arrangement i Wien i Østerriket 
fra fredag til og med i går...


Et arrangement der 11.000 mennesker deltok fra 45 forskjellige land :)
Vi var ca 130 personer fra lille Norge, 
og velkomsten var STOR !!


Vi ble både inspirert og motivert
og vi fikk forståelse for hvilket stort selskap vi er innvollvert i !!
10 år som nettverksbygger, og endelig et konsept som
handler om noe annet enn produkter !!


Hotellet vi bodde på i Wien het  " 25 Hour Hotel "
og var et utrolig herlig og fargerikt hotell :)))
Da jeg egentlig ikke er så glad i farger, viser jeg noen bilder i svart/hvit :)))
Her var alle regnbuens farger presentert på veggene
og motivene var av diverse :)


Mange har nok slike "lampeskjermer" i interiøret sitt, 
og flere tipper jeg kommer til å få det :)
Dette er fra rommet som jeg og min datter delte under oppholdet...


Et strikket trekk er tredd over skjermen for å pimpe lampeskjermen opp...


Det var litt styr å dra med kameraet over alt,
så kameraet mitt låg stort sett i kofferten under hele oppholdet vårt :)


Jeg har mange inntrykk å fordøye og mange planer som skal legges
for dette året :) Har allerede kjøpt billett til neste arrangement
som finner sted i Las Vegas i Mars 2015 !!


Dagen i dag har gått med til å slappe av etter en hektisk langhelg
med diverse hendelser utenom det vanlige...


Lommeboken min ble nappet ut av min veske uten at jeg 
eller noen av de 6 andre personene jeg reiste sammen med, merket noe...
Kortene mine fikk jeg stengt, men bare få timer senere 
gikk turen i taxi tilbake til politiet på flyplassen 
for å bekrefte at lommeboken som var funnet i et bosspann på togstasjonen, var min...
Alle kortene mine pluss sertifikatet mitt var i lommeboken,
så her har nok tyven vært på jakt etter rene kontanter...

Helt utrolig at jeg ikke har merket noe, 
men er de proff så er de proff !!


Ha en super tirsdag med eller uten Tid for Hjem og Grey's :)))



Klemmer fra meg
Heidi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ