torsdag 13. oktober 2011

Tv stuen litt oppgradert

 . . . men ikke helt i boks enda !!


Er ikke fornøyd med stæsjen på bilde hylla :(((
Noe må gjøres om der, men ikke før i morgen i dagslys !! 
Hyllen er kjøpt på INDISKA


Med nye rammer fra IKEA som egentlig er knalltøffe de brune 
så ble det ikke helt som jeg hadde tenkt...


Kjempeflott kvalitet på denne gardinen som var 40 % på :)




De nye gardinene er "LIN RUTER" fra KID, men er litt usikker på fargen
Kanskje den skulle vært mørkere...??
Det skal og opp en hvit persienne og den gul aktige tre persiennen
skal bosses...

Den ser jo helt forferdelig ut !!



Akkurat nå er jeg så trøtt, så jeg vet nesten ikke hva jeg skriver her jeg sitter :)


Men nå har dere fått enda en liten titt i min tv stue, og jeg gleder meg til i morgen
for da å finne ut hva jeg skal forandre på der oppe :)


Ha en fortryllende natt med sukker på :)


Klemmer fra Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ