tirsdag 19. februar 2013

Et vakkert syn !!

Må bare vise dere de nydelige blomstene på mine kirsebær grener fra Mester Grønn


Disse er bare helt utrolig skjønn
 
 
 Jeg er spent på hvor lenge de står i blomst før de tørker inn,
og jeg håper det er lenge til :) 


Har du hatt slike grener ??
Vet du hviket stell de skal ha for å stå lengst mulig ??


Så dere Tid for hjem i kveld ??
Herlighet for et praktfult arbeid de gjennomførte denne gang !!
Flott paviljong, nydelig beplantet og en herlig lys-setting utendørs :)

Min mann har en tante, som har en bror som har en sønn :)
Og denne sønnen er tømmreren Endre, som er med denne kreative gjengen til Kjersti Bergesen :)))
Jeg har aldri møtt han, men vet han er meget dyktig i sitt fag !!

Nå er det tid for Grey's etterfulgt av Privat Praksis :)
Nyt kvelden og hverandre !!


2 kommentarer:

  1. Noe så lekkert !!!
    Får helt frysninger jeg..
    Har hatt sånne selv men klarte ikke ¨beholde de så lenge ..
    håper de står lenger hos deg .
    Nyt dagen !

    SvarSlett
  2. Åh så lekkert! Elsker kirsebærblomst, så delikat og vakkerrt!

    takk for alltid like hyggelige ord inne hos meg. Dessverre strekker ikke tiden til alltid, slik at jeg får besøkt deg, og lagt igjen spor, men de gangene jeg har tid og anledning kommer jeg så fort jeg kan *fnis*

    Nydelig onsdag til deg, ikveld har jeg og mannen datenight middag og stand up :) Gleder meg!

    Klem fra
    -Maia

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ