mandag 29. august 2011

CLOE OFFWHITE

Etter at jeg  så smått begynte med blogging her tidlig i sommer, skjønte jeg fort at GreenGate det en ha hviss en har blogg og spesielt en blogg om interiør :) Min blogg er langt fra bare om interiør, men inneholder litt av diverse kategorier Men en ting er sikkert GreenGate Det MÅ en bare ha

Har kikket på de forskjellige variantene og fargene og vurdert frem og tilbake hvilke jeg egentlig har mest lyst å samle på, og jeg hadde egentlig bestemt meg for Spot Beige
Men da jeg så de i butikken og så at de hadde et snev av grønt skjær, gikk jeg i tenkeboksen igjen

Da vi i sommer var i Danmark og ferierte, ble det jo selvsagt litt shopping. Og i de små gatene i Østre Hurup, dukket det plutselig opp en herlig liten butikk med litt av alt :) Den hadde Zinkhus og fuglebur, lamper og lysestaker, duker og skåler, smykker og barneklær. 
Ja alt mulig hadde de på denne butikken MIG & LAURA. Jeg gikk selvfølgelig inn for å kikke, og der midt i butikken står det en reol med bare GreenGate. en to tre var jeg borte ved reolen og sto med denne herlige lattekoppen i hånden. Fargene var bare så herlige, og på et blunk bestemte jeg meg for å begynne å samle på  Cloe Offwhite


Jeg kjøpte 

2 stk eggeglass
6 stk teskjeer
2 stk asjett
4 stk lattekopper


Er SÅåå glad i disse fargene som minner meg om sommer og varme sommerdager


Kom over disse formene fra Ib Laursen som fikk bli med hjem også, og flere skal det bli :)

Mandagsklemmer fra Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ