onsdag 30. juli 2014

BABYOLJE PÅ BØRSTET STÅL

VISSTE DU DET...

At babyoljen kan brukes på børstet stål :)


Jeg har ventilator på kjøkkenet i børstet stål,
og den har fått seg en omgang med babyolje i disse dager !!
Ventilatoren ble kjempe blank og mye finere å se på :)


Du bare heller babyolje på litt kjøkkenpapir (jeg bruker torky da dette ikke loer)
og så "vasker" du over hele flaten med sirkel bevegelse.

Dette er et supert tips for deg med småbarn 
og stadig stygge fingermerker på kjøleskap i børstet stål...

Har du først gjort dette en gang, så er det mye lettere og holde blankt.


Skal du kjøpe babyolje sa du ??




2 kommentarer:

  1. Så smart med dette tipset. Jeg har ikke noe kjøleskap i børstet stål. Men det kan sikkert bruke på annet stål man har også, salt og pepperkvern for eksempel:-).
    Dette skal jeg fortelle til andre som har kjøleskap i børstet stål.
    Tusen takk for tipset og samtidig ønsker jeg deg en riktig god August.
    Klem fra Anne Line

    SvarSlett
  2. Takker for godt tips til mitt kjøleskap og andre ting børstet stål.

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ