søndag 19. juni 2011

Ikke så mye...

...men litt nipp naps ble det i Oslo :)

Da jeg fløy over til Oslo onsdags morgen, var min lille koffert merket med navnelapp så jeg lett kunne kjenne den igjen...
Ved samlebåndet la jeg merke til en koffert som var på vei  rundt bånnet for tredje gang... Da tok jeg en aldri så liten titt ned mellom glidelåsen på ene hjørnet... Jippi :)))))) Det var jo min koffert jo, men hvor var navnemerkingen og mitt kjennetegn blitt av  ? ? ? 
Jeg må innrømme at jeg var rimelig trøtt i trynet, men herregud, jeg kjenner da kofferten min igjen der den ligger blandt mange andre helt make :))))  GLIIIIIIS .....


Så i en bitte liten butikk i Oslo, kjøpte jeg meg denne lille søte karen som skal hjelpe meg å finne MIN koffert når jeg er ute å reiser nå i ettertid :)))


Dette lille WC hjertet  klarte jeg ikke gå fra da jeg ELSKER HJERTER !!!


Hvor det får sin plass, gjenstår å se... (ja jeg vet det må henge på toalettet/badet et sted)



Et nytt "Velkommen" skilt ble det jammen også...


Det er jo det vi ønsker våre gjester å være når de kommer på besøk :)))


Dette var et søtt ett som måte bli med meg tilbake til Vestlandet.



Litt søtt hva ??



Her er oppskrift på knekkebrød.
 Da jeg registrerte at ingrediensene var så og si de samme som i den oppskriften jeg allerede har, måtte den bli min :))


 Utrolig godt med hjemmelagde knekkebrød forresten :o)


Så kjøpte jeg meg denne kalenderen som jeg har lurt litt på en stund... 
Så da de hadde den til halv pris, var det egentlig ingen ting å lure på lenger  :)



GRIP DAGEN !!!


Dette var mine småkjøp i Oslo i uken som gikk :)

Ha en super søndag <3

Klem Heidi !!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ