fredag 17. juni 2011

Bon Jovi konsert og Oslotur...

...bare meg og min kjære !!

Onsdag 15. juni ble en laaang dag, men ville ikke vært den foruten :)) Hoppet ut av køyen kl 04.40 (la meg 00.30) og gikk rett i dusjen i håp om å våkne og føle meg litt mere uthvilt etterpå, 
men tror ikke det hjalp så mye... (kan vel ikke forvente så mye etter kunn 4 timer med søvn)


06.30 ankomm jeg Flesland, 07.30 lettet vi og 08.30 sto jeg å ventet på kofferten min ved samlebåndet på Gardermoen !!
Jeg møtte min kjære på Oslo S. Der vi tok oss en kaffe før vi trasket opp Karl Johan og fant hotellet vi skulle være på. Da rommet ikke var klart, satte vi bagasjen  fra oss, og gikk ut i Oslo's gater bare for å være turist og nyte en rolig dag !!

Vi hadde oss (som alltid når vi er i Oslo) en tur inn på United Bakery, for en kopp kaffe og en 
"bitte liten hvetebolle...



Før konserten fikk jeg meg en time på sengen, og gjett om det gjorde godt !!

Skulle så gjerne hatt speilreflekskameraet med meg på konserten, men det er jo 
IKKE LOV !!!

Her er noen dårlige iPhone bilder, men tror dere kan se folkemengden :)))













Konserten var knallbra og stemmningen var helt topp !!
Litt duskregn ble det, men ølet smakte og Bon Jovi sang for full hals fra scenen !! 

Min favoritt låt er og blir

  ***** THE BED OF ROSE's  *****

Kanskje noen av dere bloggere var på denne konserten også...?

Klem Heidi !!

1 kommentar:

  1. Hei!
    Der var jeg ikke men skulle gjerne vært der :)
    Samme favorittlåt har vi også ;)
    Mye fint du viser på blogen din :)
    Masse inspirasjon å hente her!

    Klem Anette

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ