mandag 20. juni 2011

På klubb...

...til skjønne Elisabeth :)) 
Alltid like kjekt å komme på besøk til henne !! 

Fikk en sms lørdags kveld. Det var Elisabeth som ville ha tibakemelding på hvor mange av oss som kommer på klubben, da hun ikke vil vaske, rydde og stelle istand helt forgjeves :)))
Hun er så herlig, og en mere ærlig jente skal en lete lenge etter...

*******************

Jeg har alltid en liten gave med til den som er klubbvertinne, så i dag har jeg strøket på en serviett med motiv av 2 små barn som gir hverandre en klem på et kubbelys !!  Vennskaps klem fra meg til Elisabeth :)



Jeg har også kjøpt et lite tre skilt fra Blooming Dale som står Welcome på :))



Hang på et bitte lite annheng med skriften Grip Dagen på, fra Farmors Hus!!


Pakket det fint inn i cellofan, klar til å ta med meg når jeg skal gå !!


Hadde jeg fått en slik gave, hadde jeg blitt glad, og det håper jeg Elisabeth blir også !!

***********************

nyter jeg en liten kopp kaffe med mitt blad ROM 1-2-3 som låg i postkassen i dag.




Dette fugleburet fra Ellos likte jeg godt, så kanskje.... Vi får se :) Kjempebillig var det også :)



Vimpler laget av en gammel bok er det oppskrift på her inne...



Å så var det bildet av et herlig kjøkken fra Sigdal !!! 




Da gleder jeg meg til klubb med 5 andre herlige jenter i kveld, og så håper jeg dere får en like fin kveld hvor enn dere måtte være !!


 STOR klem fra Heidi !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ