onsdag 11. mars 2015

ER VÅREN KOMMET FOR Å BLI ?

For en dag - for et vær - for en energi !!

Ja denne dagen har virkelig vært perfekt på alle måter.
Solen har strålt fra skyfri himmel, og alt drittværet er glemt og gjemt :)


Jeg har vært ute i hagen i mange timer...
Vasket litt vinduer, fjernet gammelt løv, ryddet på plass hagemøbler
og snudd litt rundt på all den hvite singelen rundt huset...


Buddy som elsker solen,
har gått rundt og snust i hagen og selvsagt nytt varmen fra sola :)


Lunsjen tok jeg utendørs i kurvstolen med saueskinnet i,
og det føltes så godt for både kropp og sjel...


Har plukket inn noen små greiner fra plommetreet 
og de har jeg pyntet med små blomster laget av hama-perler fra panduro :)

Vasen har jeg vunnet på instagram 
og lyktene har jeg laget av gipsremser også fra panduro :)

At kroppen verker nå i kveld, gjør liksom ikke så mye...
Jeg har jo tross alt hatt en fantastisk dag utendørs i strålende sol, og herlig fugle kvitter :)

Håpe din dag har vært fin, og at våren er kommet for å bli :)

Nyt kvelden !!

----------------------------------------------

Klem Heidi


1 kommentar:

  1. Så herlig vi har hatt det i dag;)
    Godt det skal vare noen dager til!
    Fine kvelden til deg;)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ