fredag 27. mars 2015

ER DET PÅSKEFERIE NÅ ?

Fredag og helg igjen :)


Tar du påskeferie allerede fra i dag ?
Eller må du innom på jobben et par dager også i neste uke ?


Som hjemmeværende når det er fridager og ferie, 
så får nok ikke jeg den samme deilige følelsen som det du gjør som går i full jobb...

Men det å ha mannen hjemme noen dager, og vite at han er der når jeg står opp 
og at vi kan spise en lang frokost sammen, det gir meg godfølelsen
som jeg lar bli helt min egen... VIKTIG !!


Denne påsken skal vi være hjemme,
så det hadde vært ekstra digg med fint utevær... Og da mener jeg selvfølgelig SOL !!

Så får vi se om vi får begynt på prosjektet vi har snakket litt om...


 Det blir ikke noe fargesprakende påske her hos meg,
men litt påskepynt har jeg funnet frem, og da i duse fargetoner.



Fin fredag og helg til deg !!
Og for dere som tar påskeferie... Riktig God Påske :)


------------------------------------------

Klem Heidi


1 kommentar:

  1. Hei Hopp!

    Her er det jobb 3 dager til uka også, men blir jo noen feriedager likevel :D
    Så skjønn påskepynt du har der..

    Ønsker deg en god påske!
    Klemmer fra Jatte.

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ