mandag 19. januar 2015

ORKANEN "nina" - DIAMANTER OG OLIVENTRE

Hei !!

Da ble det en uke og vell så det, uten blogginnlegg !!
Uværet har herjet her Vest,
og dagene har vært mørke som fy...


Vi har vært utrolig heldig i dette uværet, 
for vinden var ganske så kraftig da den var opp mot 45 m/s...
 Alt av løse gjenstander,
 ryddet vi unna da værvarselet kom om at "nina" var på vei.
Det som måtte gi tapt her, var takplater på den overbygde terrassen vår,
men dette er noe som skulle utbedres uansett...

Noen var uten strøm et øyeblikk, 
mens andre var uten strøm i både 5 og 6 dager...
Tipper de var glad det ikke var snø og kaldegrader i tillegg...


En av turløypene jeg kan benytte meg av her i området,
er helt ufremkommelig etter at store mengder med trær har veltet...

Se bare på bildet under, 
der Buddy sjekker løypens status :)))


Nå har "nina" dradd et annet sted, og solen har endelig tittet frem igjen.
Etter 50 dager med regn (ifølge avisene) var det godt med litt lys på en ellers så mørk årstid.

Vinduene mine ser ikke kloke ut,
så her er det bare å finne den rette vindus-vaske-dagen :)

"Nina har satt sine spor, det er nå helt sikkert !!


Diamantene mine henger så fint i det største Oliventreet mitt,
som jeg virkelig håper overlever nok en vinter 
innendørs.
--------------------------------------


Hvite Blonder og Myke Karameller
mvh Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ