lørdag 10. januar 2015

BLÅSBORT LØRDAG

Uværet "NINA" er heftig på utsiden her vest i dag...
Skal være på det værste nå mello 15.00 og 18.00 så vi får holde ut.

Leser på nettet at Flesland nå er stengt... Diverse fly har fått svnge seg god i dag,
takk og pris for at jeg ikke skal ut å fly med det første !!

Skulle ønske jeg ikke måtte ut i dag,
men da jeg mangler noen ingredienser til middagen i kveld,
må nok fruen utomhus denne blåsbort lørdagen.
Håper Toyotaen ligger godt på veien, 
og at mine ekstra kilo holder oss trygt på veien :)))


Det er heldigvis stilt rundt dette  hushjørnet... Mitt første lyshus fra Kahler !!
Og tvilsomt det siste :)


Spisestuebordet er pyntet med ting fra Kahler, og jeg liker det :)
Svart og hvitt blir aldri feil her hos meg :)))


Herjer stormen hos deg ?
Ønsker deg en riktig fin lørdagskveld og helg !!

-----------------------------------------------------------------------

Hvite Blonder & Myke Karameller
mvh Heidi


3 kommentarer:

  1. Her i Oslo har ikke stormen rast, men vi koser oss inne allikevel!
    Jeg elsker lerkegreinene dine, og sammen med Kählervasene blir det ekstra nydelig:-)

    Ha en strålende søndagskveld:-)
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder :)

    Idag har vi ruskevær her på Helgeland,
    men godt og varmt inne.

    Håper Toyotaen din holdt seg på veien....

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ