mandag 28. juli 2014

FRA HVIT TIL SVART - forandring fryder

Hei og hopp i en mandags kropp !!

Jeg hopper ikke så mye, for etter 3 uker uten squats,
så tok jeg 100 stykker på fredag, og jeg har døds gangsperr :(((


Småregn her vest i dag, 
med gløtt av bittelitt sol innimellom !!


I helgen gikk jeg igang med noe jeg har hatt planer om i flere år.
Hagebenken som var hvit og klar for nye strøk med maling, 
fikk både maling og ny farge !!


Så var det ytterdøren vår....
Den var ikke slitt, 
men jeg ønsket så gjerne å få litt kontraster 
ved inngangspartiet.


Her er det sol tidlig på dag, så en kan nyte en kopp kaffe på benken,
mens Buddy (hunden) tussler litt rund og gjør sitt fornødende.


Mine Oliventrær har fått plass her nå.
Klarer jeg enda et år å få disse til å overvintre, ja da skal jeg ha flere.

Er såå glad i disse trærne som vokser så villig :)


Har du gått å bært på en idè om å male inngangsdøren din svart ??
Ikke nøl, bare gjør det... Du kommer ikke til å angre !!


 

Nå mangler det bare ny utelampe over benken.
Tror dere denne hadde passet inn ??
 Den heter Norlys Oslo


Jeg håper vi får tatt et strøk med terrassebeis før høsten setter inn.
Skal ha fargen svaberg her også.


Ble det ikke fint da ??
Mannen var litt skeptisk, men når han ser det ferdige resultatet
så synes også han det ble til det bedre :)))


Endelig fikk jeg en plass denne røffe puten kunne være.

Trekket er ganske så tykt, 
og jammen tror jeg det skal kunne tåle noen regndråper også.




4 kommentarer:

  1. Herlig og tøft inngangsparti.. Et hyggelig inngangsparti gjør stort inntrykk når man kommer på besøk hos folk.
    Vårt inngangsparti har ikke fått noe prioritet i år og ser igrunn ikke så koselig ut, men her fikk jeg masse inspirasjon :)
    Takk for det!
    Ønsker deg en fin dag

    SvarSlett
  2. Dette ble jo kjempe flott. Jeg begynner å like sort farge mer og mer. Nydelig inngangsparti ble det.
    Klem Anne Line

    SvarSlett

  3. Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
    E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring, Viber og whatsapp +2348155425481

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ