tirsdag 13. november 2012

Litt mer fra gangen vår !!

Det går ikke i noe expressfart her , 
men sakte og sikkert, blir gangen vår bedre :)))


Garderobeskap og kommode, har fått plass her under trappa.
Under her kan det bli litt mørkt, så en lampe ble montert i denne kroken !!


Min hjemmelagde knaggrekke har flyttet bort på denne veggen,
da det er greit å ha en knagg å henge fra seg på når det kommer gjester :)


Jeg vet ikke helt om dette speilet blir hengende her, men inn til videre får det bli :)
Jeg har hengt opp en gnaggrekke mellom veggen og skapet !!
 Her henger jeg fra meg veske og annet,  som ikke behøver være så synlig når 
gjester kommer inn ytterdøren.
 Det er denne veggen en ser først når en kommer inn :)))


Jeg har valgt å ha garderobeskapet  og kommoden her under trappa !!
Føler det blir litt gjemt her under :)


Det er deilig med oppbevaringsmuligheter  for tur og treningskler her i gangen :)
Ser dere det lille juletreet mitt ?? Det er fra Søstrene Grene :)))
Bordskånerene er fra IKEA !!


Ikke så godt og se, men under denne trehvite hylla (som skal males hvit) har jeg plassert
 2 leca blokker, kjøpt på Byggmakker forleden dag...
Det var ikke her jeg hadde planer om at de skulle ende opp, men sånn ble det bare :)))
Jeg vil prøve meg med enda en høyde, og håper det kan bli bra !!


På motsatt side av garderobeskapet og kommoden, befinner dette seg  !!
Her SKAL JEG HA EN BENK, men jeg må finne den rette først :)
Er ikke fornøyd med denne veggen, men den får være slik inn til videre :)
Greinen dere ser oppe på skoskapet, er fra Living :) 
Gleder meg til å pynte den til jul :)))


Jeg har plassert 2 trekasser fra Jysk her under speilet inn til videre,
 og kurvstolen min som jeg aldri vet hvor skal stå :)))
Både speilet og lyslenken jeg har hengt opp her, er begge fra IKEA :)
Teppet med frynser i svart/hvitt og det hvite som henger over ryggen bak, er også fra IKEA.
Strikke puten er fra H&M Home !!


Gangen vår er ganske stor, men jammen er den vrien og møblere :)))

Neste gang skal jeg vise dere veggen med inngangsdøren og trappegangen,
men jeg har en del malingsarbeid igjen først :)))

Dette var en titt på gangen som har fått litt ny vri etter at en dør ble stengt igjen i forbindelse med utvidelsen av stua vår :) 
Døra var på den veggen der garderobeskapet står nå !!

Er virkelig glad for å være innendørs i dag, for ute er det skikkelig guffent !!

Ha en super tirsdagskveld videre alle som titter innom bloggen :)

16 kommentarer:

  1. Så fint det er i gangen din. Mange flotte detaljer .
    Flott innredet syntes jeg ....her er det trappemaling og det er hele to trapper så en del arbeid.
    Fin kveld til deg
    Klem

    SvarSlett
  2. Wow, så fint dere har det i gangen og den knaggrekka var kjempefin:)
    Masse fine detaljer ser jeg:)
    Fin kveld og kose deg masse:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Syns du har ein kjempefin gang..gleder meg til gangen vår blir klar til møblering ein gang : )

    finfin tirsdagskveld videre!

    SvarSlett
  4. Så fin og stor gang, deilig å komme hyjem når det er så fint i gangen :-)

    Ønsker deg en fin kveld videre!

    SvarSlett
  5. Så flott det har blitt!
    Nydelig farge på veggene også ♥

    SvarSlett
  6. Så flott det har blitt!! Skikkelig lekkert. Men du, får ikke opp Å i det du skriver... har du noe tips om hva som kan være feil? Nina

    SvarSlett
  7. Synes det er flott gang jeg!! :-) Lyst og fint!
    Lekre detaljer!
    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  8. Bare SÅ lekkert altså. Blir fint med benk, men veldig fint som det er nå også.
    Herlig å få så mye besøk. Ikke hatt så mange som deg, men herlig med dager med mange besøk. Lurer på hvorfor det varierer så mye?
    God natt fra meg (lakenskrekk og på uttur grunnet for mye mørke tror jeg :)
    Randi

    SvarSlett
  9. Kjempekoselig gang!:)
    Vår gang er ferdig oppusset men venter til etter jul med og handle møbler til å ha der, satser på å få penger/gavekort til jul som vi kan svi av på Januarsalget ;)

    Ha en fin Onsdag,
    Klemmer fra Jatte!

    SvarSlett
  10. Så romslig og god en gang! Ser ut til å være godt utnyttet med skap, skuffer, knagger og sitteplass! Syns møblene passet så fint til hverandre også:) Supert!
    La meg til som følger på IG jeg;)
    Gleder meg til hverdagsoppdateringer:)
    Jeg har også knipset bilder av gangen vår, den er riktig nok en brøkdel av din, og kommer vel på bloggen om litt. Må bare redigere bildene først;)
    Klemklem, Fruen i Nord:)

    SvarSlett
  11. Hei
    Så glad jeg fant bloggen din, så fin, og kul se gangen, for det er nettopp det vi selv håller på med i nuet. Så fint med vit trapp, endelig er vår også blitt det, men ikke helt ferdig med gangen enda.
    mvh Aina-kristin

    SvarSlett
  12. Kjempe fin gang!!! Nå har du gitt meg inspirasjon på hvordan jeh skal få ganga mi.fin :-D ganga mi var veødig lik din bortsett fra at keg har bredere vegg på venatte siden av døra inn til stua. Blir fort mye rot i ganga med to voksne, tre barn og en hun. Alle har ørten par sko og jakker og hunden har selvfølgelig sitt han også. Har prøvd meg med knagger og skohyller under trappa og en kurv kommode fra jysk men det blir bare masse rot å jeg er ikke fornøyd. Synes ganga er noe av det vanskeligste å innrede nettopp fordi det skal være praktisk, ha nok oppbevaring og se pent ut.... Dette var lekkert så jeg lurer på hvor du har kjøpt garderobeskapet, hva det heter og ca pris? Takk or inspirasjon :-D

    hilsen anita

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy at du likte gangen min da :)
      Ikke det beste rommet og innrede, men dette får fungere :)
      Skapet er fra IKEA og heter PAX. Det finnes i en høyere variant også,
      de har jeg på soverommet. Liker de brede og dype kurvene som hører til !!
      prisen husker jeg desverre ikke, men går du inn på IKEA.NO og søker
      på PAX garderobeskap, så får du nok opp pris og mål :)
      Lykke til og takk for at du titter innom bloggen min :)))

      Klem Heidi

      Slett
  13. Takk for svar :-D har sett på sia deres men finner ingen pax med sånne fronter?... Kjøpte du dørene og selve skapet hver for seg kanskje?

    Hilsen anita

    SvarSlett
  14. Kan jeg spør om hviøken størrelse du har på det garderobeskapet? Det virket så lik størrelse som min trapp men de virker så høye...

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ