tirsdag 27. mai 2014

En femtiårs fest jeg sent glemmer...

Jeg hadde ikke lagt opp til noe spesielt på denne femtiårs festen min,
men hadde bare i tankene, at ting går seg til :)

Jeg hadde ETT ønske,
og det var at min svigersønn skulle synge "The Story" av Brandi Carlile 
Og det gjorde han så bra at jeg fikk klump i halsen 
og tårer i øynene...
Stemmen hans er bare helt rå i mine ører !!


Ungdommene koste seg, og det er bekreftet på tilbakemeldinger jeg har fått :)
Jeg synes det er stas når alle fettre og kusiner får være sammen med onkler og tanter :)
Her under er min nevø (min søsters sønn) med sin kjæreste.


Mine tre flotte barn, holdt flotte taler til meg da vi i begynnelsen av mai 
feiret dagen min på Geilo en hel helg...


Dere kan tro jeg ble overrasket 
da disse tre entret scenen på lørdag etter at vi hadde spist middag.


Jeg var stolt av mine barn fra før, og jeg er ikke mindre stolt av de nå :)))


Såå kjekt å høre sine egne barn sette ord på oppvekst og oppdragelse,
spesielt når tilbakemeldingene var som de ble fortalte her.

Fantastisk stolt mor til denne flotte trioen på scenen.


Jeg hadde planer om at vi skulle ta bilder av av meg og mine tre barn sammen,
men så gikk tanken i glemmeboken.
Her er bildet av min skjønne datter Kamilla, 
som en eller annen heldigvis har knipset med mitt kamera.
Skulle gjerne hatt lignende bilder av mine to sønner.

 
 Min datter klarte å dra meg opp på scenen,
for at vi sammen skulle synge sangen "If tomorrow never comes"
Denne sangen sang vi vist mye i bilen på vei til hytten :)))


Jeg var på scenen og dummet meg litt sammen med min eldste sønn Stian,
som da ELSKER å tulle og tøyse :)
De påstår han har mye av sin mor, hva de enn mener med det :)))


Han fortsatte med litt underholdning han, etter at jeg gikk av scenen :)))
Gjestene lo og storkoste seg, det var det ikke tvil om !!


Ungdommene koste seg litt utendørs også :)
Min nevø Trond Inge til venstre og så mine to sønner Robert og Stian


Dette er min niese (min søsters datter) som fremfører en sang
som jeg desverre ikke husket hva het.
Så som dere sikkert har skjønt, så er dette en sangglad familie :)))


Litt dansing ble det også :)
Bildet ser litt rart ut, men jeg tror mannen enter bøyer seg ned for å høre hva jeg sier,
eller så er han på vei til å gi meg en aldri så liten klem :))) Hi hi...


Dette siste bildet, er mitt favorittbilde fra kvelden.
Og jeg lar bildet tale for seg selv :)



1 kommentar:

  1. Hei Heidi - gratulerer såååå mye med din store dag som var ❥
    Så ut som en fantastisk flott dag du hadde sammen med dine
    - og nydelig dekket bord under her... Slike sammenkomster er
    bare helt fantastisk - har slike vi også, med hele familien, store
    og små samlet, med sang, taler og mye morro - utrolig gøy :)
    - og ikke minst minner for livet ❥ Ønsker deg en fortsatt fin uke,
    nyt dagene - stor klem fra Mette

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ