fredag 18. oktober 2013

Palme i flettet kurv...

...fra IKEA !!


Da er fredagskvelden over oss, 
og her hjemme står mannen på kjøkkene og kokkelerer :)))


Kan jeg ha det bedre etter en dag med rydding i hagen,
og fredagsvask, enn å sitte i sofaen og blogge
og vente på at maten blir servert :)))


Både palmen og den flettede kurven 
er begge fra KEA :)
Likte så godt denne kurven første gang jeg såg den, men var litt usikker på
om den passet inn her hos meg... Hva synes dere ??


Den plukker jo opp litt av naturfargene jeg har for øyeblikket,
og så er den med på å myke opp alt det svarte :)


Jeg har litt småting jeg må gjøre før maten er ferdig,
så da ønsker jeg dere en riktig fin fredagskveld, med eller uten kokk på kjøkkenet :)

I disse dager har jeg og mannen vært kjærester i 25 år,
MEN det tror jeg mannen har glemt,
eller ikke husker på :)))

Fredagsklemmer fra meg 
Heidi

3 kommentarer:

  1. Nydelig! bare elsker palmer.....Koselig denne kurven, passet veldig godt i stua di...:) ha en fin helg, kjære deg. Klem Ann Elin:)

    SvarSlett
  2. Så fint du har det :)
    Ønsker deg en nydelig helg!

    SvarSlett
  3. Nydelig du har det❤️
    God helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ