onsdag 16. oktober 2013

BLIR DU MED PÅ BAR ?

JADA... !!
Det er onsdags formiddag og jeg inviterer deg med på bar :)))

Jeg ønsker å vise dere en utrolig herlig bar som låg nede ved stranden
bare få hundre meter fra hotellet jeg bodde på da jeg var på Kreta i september.


Jeg husket desverre ikke navnet på baren, 
men flottere bar enn dette skal du jammen lete lenge etter :)


Det første du møter når du kommer inn 
er en herlig pallebenk med tykk madrass over...


En del av sitteplassene og stedene en kan stå og nyte en drink eller en pils,
er laget av paller :) Så utrolig fint !!


Tipper detaljene her er hentet rett fra sjøen, bare et steinkast unna :)))


Det var mange herlige detaljer å se, og alt var så delikat !!
Svære flotte krukker, men uten planter i :)


Utsikten var helt upåklagelig, rett og slett et syn !!


Her kan du sitte "inne" under tak...


...ute under åpen himmel på små barkrakker...


...eller nær stranden så en ser og hører bølgeskvulp :)


Dette er den flotteste baren jeg noen gang har vært innom,
men tipper den ikke er fult så koselig når regnet pøser ned 
og vinden tar skikkelig tak :)

For å si det sånn...
Denne kunne vi aldri hatt i Bergen, hi hi :)))

 FAKTA
Det triste var, at her var det så og si ingen gjester...
En kunne ikke se noe skilt som fortalte at her nede låg en bar...
Musikken på kveldstid var kjempehøy :( Da mener jeg KJEMPEHØY !!

 Men herlighet så vakkert det var i mørket når alle lysene var tent.
Da pyntet de med lysposer på alle bord,
rett og slett et syn å se !!


Klemmer fra meg
Heidi

 

2 kommentarer:

  1. Så flott ny header du har fått deg!!
    Den baren der såg berre fantastisk ut,drøymte meg helt bort:))
    Ha en finfin onsdag:o)
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  2. Lekker!! Hørtes jo helt nydelig ut med lysposene også. :)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ