onsdag 23. oktober 2013

Mine aller første...

...omaggio vaser fra Kàhler, er i hus :)))
Og dette er det tre søte mini-omaggio'ene som virkelig ER søt !!


 Jeg kjøpte mine på Interiør & Boligmessen i Bergen som var forrige helg.
Et fantastisk sted og være 
hvis en har et snev av interesse for interiør :)))


Mine vaser ble kjøpt hos Nordisk rom som hadde en superfin stend på messen.
I utgangspunktet skulle ikke denne fruen kjøpe noen ting,
for hun har minst 1000 ting som skulle flyttet ut 
før noe mer flytter inn !!


I dag har jeg steikt hjortekjøttkaker :)))
Så deilig å fylle fryseren opp med gode middager,
som er lett tilgjengelig og lettvint og tilberede !!



Takk til alle dere som er inne å leser bloggen :)
Har tatt helt av med besøkende her inne de siste dagene,
og jeg er helt overveldet :)))

Hjertelig takk til alle dere som også følger meg på instagram.
Nye følgere popper opp rett som det er :)

TUSEN  HJERTELIG  TAKK  TIL  ALLE   DERE FINE  !!

Nå tar jeg på meg mine turklær og går meg 
en liten tur med Buddy :)))


Onsdagsklemmer fra meg
Heidi

6 kommentarer:

  1. Så koselig og lese bloggen din og følge deg på instagram :) Ønsker deg en stråelende kveld <3

    SvarSlett
  2. Dei er kjempesøte<3
    Ha en finfin onsdag kveld:)
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  3. Å ja, disse søte vasene er et must:) snart er det jul, er det ikkje det vi pleier å si til barna...hi hi. Kos deg. Klem Ann Elin:)

    SvarSlett
  4. Du inspirerer så masse og det er kjempehyggelig å følge deg. Selv om jeg ikke alltid kommenterer leser jeg alt du legger ut :-) Vasene var kjempesøte og nyt dagen flinke deg!
    klem Vibeke

    SvarSlett
  5. De vasene er så fiine..no er disse tre sjarmørene på vei heim til meg og..herlig!

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ