tirsdag 22. oktober 2013

G.O.D. K.V.E.L.D.

Hei Hopp !!

Bare en liten tur innom bloggen i kveld :)))


Her vest har det plasket ned i hele dag :(
Jammen er det da godt å være innendørs hvis en kan velge :)))


Jeg ser de melder regn i lange baner fremover, 
og i morgen skal det vist tordne litt her også... Vi tåler det :)))


Jeg, mannen og lille Buddy, gikk en kveldstur nå i kveld,
og det er faktisk innmari deilig å hoppe i regntøyet, og subbe avsted i drittværet :)))

Den tyngste delen, er rett og slett og komme seg over dørstokken :)))
Har en først trakket over den, går resten som en lek !!

Er litt hektet på frossne druer for tiden :)))
Har du ikke smakt det, så anbefaler jeg deg å prøve !!
Men...du kan fort bli hektet :)))

Ha en strålende kveld dere :)


Klemmer fra meg
Heidi

2 kommentarer:

  1. Jeg er akkurat kommet hjem fra tur i regnværet selv - er så deilig!
    Fine bilder du deler.. :)
    Fortsatt fin kveld til deg!

    SvarSlett
  2. Hei, tenkte det samme i går faktisk, da jeg gikk tur med hunden. Dørstokkmila er tung, men herlig når man kommer igang selv i dårlig vær. Filosoferte litt i går da jeg gikk tur om at så mye mere man får med seg av årstider, natur og opplevelser når hunden drar en ut hver dag uansett vær og fære :-) Herlig! Mye fine bilder du har, gleder meg over å følge deg på bloggen. Ha en flott dag, selv om det regner! Nina

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ