tirsdag 15. oktober 2013

ROSA FOKUS ♥

Bilder google.com / collage: hviteblonderogmykekarameller

Målet med rosa sløyfe aksjonen er å vise solidaritet med brystkreftrammede, 
spre informasjon og øke kunnskapen om brystkreft og samle inn penger til brystkreftforskingen.


Maia med bloggen FABELAKTIG har en aksjon gående
der ditt bidrag bidrar med 10 kr til rosa sløyfeaksjon 

Bilder google.com / collage: hviteblonderogmykekarameller


 Jeg er med og bidrar, er du ??

Rosa klemmer fra meg
Heidi

2 kommentarer:

  1. Eg burde nok eg og,får sjå kva eg finner på:)
    Mamma og mammas søster har begge hatt brystkreft så veit så altfor godt kva det er:(
    Men så flott at det blir satt fokus på:)
    Fin kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Takk for at du bidrar! nydelige collager altspå!

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ