mandag 23. september 2013

Elafonissi Beach, Kreta.

2 uker på vakre Kreta, 
da har man tid og mulighet å utforske øya !!


Arrangerte utflukter er det mange av 
og prisene varierer ut fra hvilke utflukter en ønsker.


Med leiebil, kan en besøke de samme reisemålene som blir arrangert, 
men i tillegg har en mulighet og stoppe hvor det enn måtte være på reiseruten.


Leiebil for tre dager + bensin, kostet oss ca 1500,-norske kroner
Og for oss som var 4 stk, ble det en sum på under 400,- kr pr. person :)
Samme pris som på en arranger utflukt for en person...
Så godt å ha alternativer dere :)))


Første turen med leiebilen, ble til herlige Elafonissi Beach.
Et helt fantastisk nydelig sted :)


Hvit sandstrand med det klareste og reneste blå/turkise vannet 
du kan tenke deg.


Et paradis for fotografer som ønsker strand og sjø som bakgrunn.
Dere kan tro jeg angret på at speilreflekskameraet ble igjen hjemme :(((


Solsenger og parasoller var det en god del av,
men også store åpne plasser for dem som ønsket å ligge på medbrakt underlag.


I slike omgivelser må en nesten knipe seg selv i armen for å skjønne at det er virkelig.
Så innbydende og så fantastisk utrolig vakkert...


Desverre så var ikke mannen med på denne ferieturen, 
men dette stede skal vi besøke sammen en annen gang, for dette MÅ bare oppleves !!


En kan aldri klare å gjenngi dette til andre med ord...
Bildene taler for seg, men det er hele atmosfæren rundt som må oppleves live !!


Håper det ikke blir alt for lenge til jeg kommer tilbake hit,
og da sammen med min kjære mann


Mandagsklemmer fra meg
Heidi

3 kommentarer:

  1. Ser bare heilt herlig ut❤️

    SvarSlett
  2. Hei :) Så fint sted du har vært på. Forstår godt at du vil ha med mannen dit.

    SvarSlett
  3. Kreta er fantastisk. Og jeg har reist mye rundt i verden men Kreta er helt klart blant favorittene. Og jeg er så heldig at jeg jobber der hver sommer! Sjekk ut innlegget jeg skrev om du vil lese om en litt annerledes Kretaopplevelse!

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ