onsdag 25. september 2013

Fantastisk høstvær på Vestlandet !!

Kom hjem fra 14 dager på Kreta søndags morgen,
og her på Vestlandet har vi hatt sol siden...
Har forstått det slik, at været her vest disse 14 dagene, ikke har vært av det beste slaget !!
Så da var det vel greit at jeg puttet litt fint vær i kofferten min da :)))


I går snørte jeg på meg turskoene og tok turkompisen Buddy med meg på tur.


Passerte noen trær med rognebær, 
og røde rognebær er vel tydelig tegn på at høsten er her :)


Det var sol fra klar himmel og vind var det nesten ikke...


...og siden vinden hadde en pause, gikk turen over hele Nordhordlandsbroen :)
Min første spasertur over hele den langstrakte flytebroen.


Det var et himla bråk av alle bilene som passerte,
men såå herlig å gå i egne tanker og legge bak seg kilometer etter kilometer :)


Det ble unnagjort hele 1.2 mil i underkant av 2 timer,
og en himmla god følelse etterpå :)))

Været er bra her i dag også, men ikke klar blå himmel.

Det blir en liten tur på meg i ettermiddag. Da skal jeg gå fra bussen
og et par kilometer opp til min datter for kroppsmassasje, farging av vipper og bryn 
pluss voksing av ansiktshår :)))

Hun har kjøpt utstyr til å kunne ta hjemmebehandlinger,
så nå blir det litt luksus i hverdagen for mor :)

Ha en super onsdag dere og en flott kommende torsdag !!

Onsdagsklemmer fra meg
Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ