søndag 22. september 2013

En herlig ferie er over for denne gang

Hei hopp til alle dere trofaste lesere :)
Så utrolig takknemlig for at dere har tittet innom bloggen, 
selv om jeg har hatt en aldri så liten pause...


Alkion Hotell, 9 km utenfor Rethymnon, har vært mitt oppholdssted de siste 2 ukene.


Et roligt og koselig leilighets-hotell med svømmebasseng, 
restaurant og en liten bar.


Ikke det flotteste hotellet, men et helt greit hotell til en rimelig penge.


Fra leiligheten hadde vi fin utsikt utover havet på ene siden...


...og over til "naboene" på andre siden :)


Onsdag var det fullmåne, så da gjengen var klar for middag om kvelden,
var det dette synet som møtte oss utenfor døren !!

2 uker med søster, svoger og tante på Kreta, og batteriene er ladet :)
Vi har spist godt, badet, nytt sol og varme
og besøkt nye steder med leiebil.

Hvor leiebilen førte oss, skal jeg vise dere etter hvert.

Nå er det film som står på ønskelisten, 
så jeg kryper inn i armkroken til min kjære og nyter hjemkomsten 
*blunkesmil*

Håper dere alle har en fin fin søndagskveld !!



1 kommentar:

  1. Hei og velkommen hjem igjen!:)
    Vil tro dere har kosa dere masse:) Nydelig fullmåne! tok også bilde av månen her en kveld men langt fra så vakker utsikt;)
    Ønsker deg en flott kveld og en herlig ny uke!
    Klem fra Janne

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ