fredag 14. juni 2013

Litt mer lunt

Gulvet vi la ned i stuen før jul er og blir en stor fiasko !!
Aldri mer laminat her i huset.....
Meningen var at vi skulle fortsette med gulvet vi la ned i stuen, på kjøkkenet også,
Vi har aldri vært borti verre gulv enn dette, 
så heretter blir det kun parkett uansett så fin laminat de kommer med i ettertid !!


På kjøkkenet skal vi nå legge ned hvit mattlakket 3-stavs eikeparkett !!
En lun og fin farge akkurat passe mørk etter våres smak :)


Kanskje ikke så lett å se på bildet, 
men fargene i parketten går igjen i den lyseste gråfargen på mosaikkflisene 
vi har valgt å gå for.


En ting er å se for seg hvordan det kommer til å se ut,
 en annen ting er så se det ferdige resultatet :) Gleder meg faktisk som et lite barn :)


Fargevalget på vårt kjøkken er som på bildet...
Offwhite , svart, gråtoner, og gyldne bruntoner !!
Kjøkkenfrontene blir offwhite, benkeplate svart mineralmønstret, flisene i gråtoner
og gulvet i duse bruntoner som hvit mattlakket eikeparkett :)


Håper dere liker detaljene jeg deler med dere.
For min del blir det logg over hva vi liker, hva vi gjør og det endelige resultatet :)))

Tror jeg logger av her nå, for jammen kjenner jeg virkningen av deilig rødvin nå gitt :)
Jobbet i hele dag på kjøkkenet, så dette føler jeg at jeg fortjener :)

Ha en fortreffelig lørdagskveld alle sammen !!
Og tusen takk til dere som gidder  kommentere mine innlegg :)))

Klem Heidi

3 kommentarer:

  1. Parketten såg nydlige ut,elsker hvivasket og grålig parkett:)

    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  2. Hei! Først vil jeg si at jeg syntes du har en kjempefin blogg :-) Gleder meg til å gå inn å se her hver dag. Har ikke blogg selv, men syntes det er kjekt å lese dere andre sine. Kjøkkenet deres kommer til å bli kjempefint. Veldig fint det som dere har tatt ut. Blir spennende å se resultatet :-) Klem fra Anne

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ