fredag 14. juni 2013

Kjøkken: Tomme vegger

Da er endelig hele kjøkkenet ribbet, 
og veggene er tomme og klar for elektriker som kommer på tirsdag.


Dør og karm er fjernet,
så her blir det bare en åpning uten dør, inn til stuen.


Oppvaskemaskin, 
og vaskekumm skal vi ha på samme sted som det forrige kjøkkenet.
Det hadde blitt alt for omfattende med å flytte de tingene.


Et stort vindu er blitt til et mindre, 
og endelig et vindu som ikke skal gå helt ned til benkeplaten :)


Her er to store vindu blitt til ett mindre :)
Heller ikke her skal vinduet gå ned til kjøkkenbenken.


Endelig er dette parkettgulvet fjernet :)))
Så nå har vi ikke et snev av det kirsebærfargede parkettgulvet igjen i huset !!


Taket har fått siste finish i dag, 
og lykkelig er jeg med endelig hvitt tak på kjøkkenet :)))

Ikke akkurat så lekre bilder jeg viser i dag,
men er dere som meg, så elsker jeg å se før og etter bilder :)
I morgen skal vi legge ned nytt parkettgulv, og jeg gleder meg masse :)))

Nå må jeg skynde meg og dekke bordet før mannen kommer inn med grillmat :)

Ha en super fredagskveld
Klem Heidi

2 kommentarer:

  1. Dere har gjort ein god jobb da:) Nå er det bare det koslige igjen.
    Vi fikk kjøkkenet levert hjem i går,så gleder meg til å starte kjenner eg:) Men først må vi fullføre et jenterom so vi pusser opp.
    Kan bare ta litt og litt,har alt for mange jern i ilden;)
    God helg ønskes til deg!
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  2. Hei Heidi:)

    ÅÅå så gøy med nytt kjøkken. Så spennede det hørtes ut og så masse forandring.
    Ja jeg gleder meg til å se...

    Du er så flink å få det fint til, så jeg er ikke i tvil om at det blir et knallfint kjøkken.
    Ha en fiiin oppussingshelg.
    Klem Margareth

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ