onsdag 8. mai 2013

Smak av sommer...

8. mai dere og vestlandet har fått en bitteliten smak av sommer :)
Solen har strålt fra blå himmel, ikke den helt store varmen, med guri så deilig !!
Nå har det desverre skyet over, men opplett og fint er det :)))


Fikk lyst å lage meg et stillben i dag av gammelt arvegods og bruktfunn.


Vaskebrettet og de nydelige heklede hanskene er etter min bestemor,
den avskallede te boksen og krakken er fra bruktbutikken.
Herlige pelargonia'en er en nydelig blomst
og et kjært minne fra min barndom.


Skulle gjerne hatt meg en tur på Plantasjen i dag for innkjøp av litt blomster,
men med en mann på farten og bare en bil, så må nok
krukkene mine vente litt på å bli fylt opp !!


Håper dere har en nydelig dag !!

Klem Heidi

3 kommentarer:

  1. Så koselig stilleben.. Nydelige ting du viser frem.. Herlig med nostalgiske ting og vakre blomster.

    Ha en fin kveld.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  2. Det ble et flott stilleben. Kjekt med gammelt som blir tatt vare på.
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei på deg;)
    Så herlige ting du viser;)
    Falt helt for the boksen, jeg har en helt lik en bare at den er i grønn etter min farmor;)
    Finn.no er bare helt supert, jeg har latt være å gå innpå nå i en periode så det ikke skal rable for min mann, har sendt han avgårde på diverse henteturer i det siste...;)
    Ha en herlig kveld;)
    Klemmer;)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ