onsdag 15. mai 2013

Nå begynner jeg virkelig å merke det...

At våren lar vente på seg, når vi allerede er halveis ut i mai måned,
er noe skikkelig dritt :(((  Ja det mener jeg virkelig !!


Jeg vet det ikke er stort vi kan gjøre med det,
men noen ganger blir man bare skikkelig lei dette drittværet !!


I tillegg til drittvær, så herjer fibrotrollet litt ekstra i kroppen for tiden,
så kanskje tålmodigheten blir satt litt ekstra på prøve da...
Jada, måtte bare få det ut :) Over nå :)))


Bildene jeg viser er fra lysfatet mitt som jeg kjøpte på Fretex i går til 39,- kroner !!
Det er sikkert 40 cm i diameter, er i stentøy og veier minst ett tonn :)))


Når en kjeder seg og er værsyk, 
så hjelper det på humøret å leke seg med litt fotoredigering :)))
Bare prøv :)))
 

Buddha fra Kid
Vase fra Bruktbutikken
Roser fra Meny
Lite lysglass fra Nille
Kjelen fra Kid 
Stort lysglass fra TineK
&
Lysfat fra Fretex


Klem Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ