mandag 6. mai 2013

"ALV" fra Wik & Walsøe

I de senere år, har jeg fundert litt på hvorfor jeg aldri har samlet på et spesielt 
mønster eller merke innen kaffe og middagssett... 
Det er ikke det at jeg er så kresen at ingen ting er godt nok, 
men rett og slett for at jeg ikke helt har funnet noe som jeg har falt for 100%


Det er gjennom bloggingen jeg har fått øynene opp for Wik & Walsøe 
og den flotte serien som heter "ALV" 
Dette mønsterer er bare helt nydelig i mine øyner... 
Passe mønster, solid stentøy og farger som passer meg midt i blinken :)

Litt fakta

Alvene symboliserer drømmer, håp og troen på å gjøre det umulige mulig. 
 Hun er glad, nobel og mestrer avansert håndtverk. 
Alvene er naturens engler, smarte og sterke hjelpere 
for menneskeheten og jorden.

Alv er laget av edelt feltspatporselen bestående av rene naturlige råstoffer 
som kvarts, feltspat og kaolin (hvitbrennende leire). 
Vi kaller det foredlet grunnfjell. 
Feltspatporselenet er 100 % tett, svært hygienisk og vil aldri krakelere.


Jeg var så heldig å få enda en kopp med skål, 
fra min datter og svigersønn 
til bursdagen min...
Så kom mannen og mine svigerforeldre med en pen pengesum, 
som gir meg muligheten å øke antallet enda litt mer :)))

Og heldige meg kom over glassoginterior på nettet,
som selger merkevarer til reduserte priser :)))
Sjekk gjerne linken her 

 Gleder meg til pakke i posten :)))

Klem Heidi

1 kommentar:

  1. Jeg driver å samler på Alve serien og den er bare helt nydelig!

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ