onsdag 6. februar 2013

Ikke så mye på gang...

...men det er i hvertfall liv i meg for å si det sånn :)))

Helgen som gikk, ble stortsett inntatt liggende i sengen eller på sofaen med 
Curamed, Kleenex og Paracet !!
Heldigvis er jeg godt på bedringens vei :)))

Jeg skulle egentlig på Fotokurs denne helgen,
så takk og pris for at jeg får ta kurset på kommende søndag i stede !!

I morgen kveld blir det et kurs for å bli kjent med mitt nye kamera :)))
Ikke så store forskjellen fra det jeg hadde, 
men har betemt meg for at jeg vil lære meg litt mer grunnleggende 
sånn at jeg forstår litt bedre hva jeg driver med :)))
Jeg hadde Canon EOS 500D
men har nå et Canon EOS 650D SLR med vippbar LCD skjerm
 
Kunne egentlig tenkt med et litt mer avansert kamera,
men jeg skal teste dette ut litt og så får vi se hva jeg gjør videre !!



Jeg har vært elendig på dette med å besøke og kommentere andre blogginnlegg,
men lover jeg skal komme sterkt tilbake etter hvert :)))

Håper dere er friske og raske alle sammen :)))

Stor klem fra meg
HEIDI

1 kommentar:

  1. Ett kamerakurs er alltid konge!

    Fortsatt god bedring!

    Finfin torsdag til deg, søte! Takk for alltid søte og gode ord inne hos meg - du er unik!

    stor klem
    -Maia

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ