onsdag 9. januar 2013

Tv-Stue og litt fustrasjon

Hei på dere !!
9. januar og sola har vendt tilbake her med endelig litt fotolys igjen :)))
Fikk skikkelig vårfornemmelse i dag da jeg hadde åpne vinduer og hørte fuglene kvittre :))) 
I Just Love It !!!


Sollyset nådde trappegangen i dag og herlighet så deilig !!
Energien er rett tilbake i kroppen på slike dager.


 Ovnen dere ser her, er en elektrisk ovn fra Clas Ohlson vi kjøpte rett før jul.
Den gir en utrolig god varme her oppe når det er kaldegrader ute,
og så er den litt grei å se på også da :)))


På venstre side av skorsteinen der ovnen er plassert,
går det dør inn til det som for lengst skulle bli et ferdigstilt hobbyrom...
Her tror jeg neppe dere ønsker å se hva som skjuler seg bak, 
derfor holdes døren godt lukket i øyeblikket :)))


Det er på denne veggen det er uttak til tv via Altibox, 
så det er her vi koser oss når vi skal se på tv eller se en god film !!
Spisestuestolen som står her, skal egentlig ikke stå her da, men men :)))


 Fremfor altandøren, har jeg valgt å henge opp lameller...
Jeg føler absolutt en liten stilkræsj pga av de, men det blir så mye lysere her oppe
i stede for persiennene jeg hadde først. 
Siden naboen over oss kan se rett inn her, er lamellene helt super da vi kan bestemme 
til hvilken side de skal gå :) Greit å kunne gå fra badet til soverommet
uten å skremme bort nabofolk, hi hi :)))


Bildelistene fra IKEA, har jeg hengt over tv'en, men er ikke sikker på om jeg ønsker å ha de der.
Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal plassere, og hva jeg skal plassere på de
uten at det ser så forferdelig rotete ut...
På den nederste listen er jeg fornøyd, verre med den over :)))

 En liten hylle er plasser på samme vegg som altandøren,
Det er jo greit å ha en lampe og litt stæsj i en mørk krok :)))
Etter at bildene ble tatt, er det allerede blitt mange små forandringer :))) 

Sånn typisk meg !!!


Sofakroken ser dere her, og den nye sovesofaen fra IKEA.
Den er god å sitte i, og barnebarna sa den var kjempegod og sove i :))) 
Skulle bare ønske den hadde en annen farge da, men sånn er det når mannen skulle
 kjøpe den siste dagene før jul :)))


Bildeliste fra INDISKA her jeg over sofaen, og her har jeg allerede bestemt meg for 
at dette skapet fra LIVING som jeg er så glad i, MÅ bare ned fra veggen...
Det henger for nært sofaen, men kan ikke flyttes så langt mot venstre 
grunnet dør inn til gjesterom og bad. Jeg MÅ ha litt luft mellom tingene, sånn er det bare !!
Hvor jeg skal gjøre av det, har jeg ingen aning om,
men ned herfra skal det uansett :)))


Da har jeg hoppet over en vegg, for der har jeg stående et oppussingsprosjekt 
som enda ikke er ferdigstilt :)))
 Den veggen skal dere få se en annen gang :)))


Jeg har vasket, ryddet og byttet sengetøy i dag på soverommet vårt :)))
Ser dere det herlige lyset som lyser opp der inne ?
Kanskje dere får en titt inn der i morgen, hva vet jeg :)))

Takk for at du ble med opp i tv-stuen :)))
  lig velkommen til nye følgere

Klem Heidi

2 kommentarer:

  1. Så fint du har det i tv-stua di :) og den fargen du har på veggene der likte jeg veldig godt. Hva heter den? :) Det er bra herlig når fuglene begynner å synge igjen og sola titter fram! De har storkost seg på fuglebrettet hos oss idag, og ja i et solskinn som varte en liten stund :) deilige sommeren som venter på oss! Ha en fin kveld videre. Klem fra Laura

    SvarSlett
  2. For en herlig tv-stue, skikkelig lyst å delikat :)
    Også så deilig med alt lyset som flommer inn der....nyt det :)

    Klem klem

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ