tirsdag 8. januar 2013

En aldri så liten ønskeliste !!

Det koster jo ingen ting å lage seg en ønskeliste heldigvis :)

Her er noe av det jeg ønsker meg i Apple verden
og kanskje jeg en dag kan krysse av noe 
på denne ønskilisten min !!



En iPhone 5 (jeg har 4S)



Bang & Olufsen Earset

Foto-objektiv til iPhone (da kan jeg bla. ta macro-bilder med iPhonen)

Bang & Olufsen, høytaler-dock

Mac Air

Og en Apple Tv


Kanskje ønsker lettere blir oppfylt når en lager en fysisk liste ??

Hva ønske du deg ?

Ha en fin tirsdag da :)))

Klem Heidi



1 kommentar:

  1. Oj finnes det ei linse til iphonen,stiligt og definitivt ville eg lagt det på lista mi over ønsker:)
    Apple tv har me og det er så fantastisk å ha,er så glad vi kjøpte det,hihi mannen i huset trudde me måtte kjøpe et spesielt tv og,men heldigvis kun Boxen!
    Elsker Apple her hos oss:)

    Fin fin dag til deg!
    Klem klem

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ