onsdag 5. desember 2012

Oi Soi Oi

Tok bilder av mitt nye kanelhus fra Oi Soi Oi i dagslys i dag !!


Nydelig varm farge og en vidunderlig juleduft når jeg brenner telys i huset !!
Varmen fra lyset bidrar med å spre den helige kanelduften i stua :)


Her har den fått følge av ny blomst, Asalea, og blomsterpotte fra Sarepta (Øyrane Torg)
en herlig liten bambi i en glasskule fra Mester grønn,
og en hjort jeg ikke huske hvor kommer fra :)
Kanelstenger ligger på siden av huset 
med litt hyssing rundt :)


Skulle brukt Macrolinsen i dag, men det gikk litt fort unna :)))

Nå er det kaffekos med mannen en onsdagskveld !
Får kanskje ha han hjemme i ukene helt frem til jul, og han er superglad for det :)))
Ja jeg også da, selv om jeg jobber best når han er borte :)))

Får speede opp i helgen, for da skal han en tur til Hovedstaden !!


2 kommentarer:

  1. Kjenner lukten heeeelt hit :D Flotte bilder <3
    klem Tove

    SvarSlett
  2. Så artig hus hvor har du fått kjøpt det?
    Sikkert en deilig juleduft;)
    Klem!

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ