onsdag 5. desember 2012

Det måtte gå unna fort.

Å fysja meg så kaldt det var utendørs...
Med en allerede stiv, verkende og frossen kropp,
ble det en rimelig kjapp utendørs dekorering på kabeltrommelen som i dag har flyttet ut :)))


En helt utrolig fin Julerose, har jeg satt opp i en potte og lagt mose rundt.
En lerkekvist 2 små nisser og en stjerne, ble pynten :)


Disse blomstene er bare et syn, rett og slett !!
Og dette er min aller første Julerose !!
 Når det blir mildere over nyttår en gang, skal den plantes i hagen et sted,
så kan jeg få glede av den i mange år fremover :)
 

Nissene er heldigvis godt kledd for ute temperaturen :)))
Får bare håpe vinden vi hadde i fjor på denne tiden, holder seg unna...
Ikke mye som kan stå her ute da !!
 

 Først da jeg la bildene inn på pcen, så jeg hvordan jeg hadde plassert tingene :)))
Jeg måtte bare få tingene på kabeltrommelen, 
før kaldebiten kom og tok meg på ordentlig, så det så :)))))))


Denne herlige lykten med bjørkebark fra Kid, skal få pryde uterommet nå i jula !!
 

Et lite juletre fra Plantasjen, har fått plass i en rød potte med litt mose rundt kantene :)
Det lille juletreet jeg laget av kvistene fra Ikea, fikk litt snøspray på seg,
og så fikk det plass ved Julerosen :)
 

Disse konglene oppbunnet som en stor kongle, har jeg kjøpt på Sparkjøp til en latterlig pris...
For når blomsterbutikker tar opp mot 10,- kr pr. kongle, da ble denne billig :)))
Det er faktisk ekte kongler på den !!


Hvor lenge det er pyntet ved inngangspartiet som på bildene, vet jeg ikke,
men når temperaturen går litt ned og kroppen spiller litt mer på lag med meg,
skal jeg se hva jeg forandrer på :)))


Det hadde jo tatt seg mye bedre ut på bildene med hver sin skinnfell på de kalde stolene,
og litt grønt innslag av granbar på kabeltrommelen og i melkespannene,
men jeg får oppgradere etter hvert :)))

Jeg kjøpte meg en girlander til utendørs bruk, og den tenker jeg å ha rundt inngangsdøren !!
Gleder meg til å se hvordan det kommer til å se ut :)))


Vi er midtveis i denne første desember uken,
og jeg håper dere alle koser dere og nyter forberedelsene til jul !!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ