onsdag 5. desember 2012

Kveldsstemning og kanelhus

Har dere hatt en fin 4. desember ??
Jeg har kost meg masse :)))


Jeg startet dagen med et legebesøk.
Der sto alt bra til,
 men jeg fikk noe som skal hjelpe meg med noe som er litt plagsomt i min alder,
så nå skal det bli orden på meg skal dere se :))) Hi hi hi...


Etter legebesøket, hadde jeg meg en tur til tante M og spiste deilig lunsj :)))
Vi pratet og koste oss i noen timer, og da skal jeg si klokken går fort !!


På vei hjem, måtte jeg nedom senteret i Indre Arna som heter Øyrane Torg,
og hvem klarer å motstå en tur innom Anemone når en først er på disse kanter ??
Jeg var kjempeheldig, for  Henriette med bloggen HOUSE NR 12 som driver denne butikken Anemone, hadde ett kanelhus igjen fra Oi Soi Oi... Heldige meg :)))

Jeg har tent telys i det i kveld, og kanelduften sprer seg i stuen !!

Tusen takk for hyggelig prat i butikken Henriette.
og gratulerer med koselig butikk 
i nye lokaler !!

 Så gikk turen videre til Ikea og pinnekjøtt middag med min kjære :)))
Skjønner dere nå hvorfor dagen min har vært koselig :)))

Hva mer jeg kjøpte i dag, skal dere få se i morgen !!

Nå er det på tide å finne sengen, for viseren har flyttet seg over midnatt !!
GOD NATT OG SOV GODT !!

2 kommentarer:

  1. Heei
    Så koseligt daa, alltid deiligt fra fine mellinger fra legen da.Fikk selv svar i dag på min mammografi, og allt såg bra ut, så det kjentes fint da.
    Likte spesiellt ditt överste bilde, slev om alle er fine, men var noe med det.
    Er så koseligt lese bloggen din, så velkommende.
    önsker deg en uforglemmelig förjulstid og at du får kost deg masse, klem fra Aina-Kristin

    SvarSlett
  2. Det høres ut som en bra dag. Det hjørnet der du har pyntet og tent så mange lykter er så koselig - jeg liker godt stilen din. Og mannen var foresten positiv da jeg viste han bilde av kjøkkenbordet ditt. Kanskje et prosjekt over nyttår :)
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ