lørdag 3. november 2012

Riktig god lørdag

Hei hopp i en lørdagskropp !!


 Ikke mye tid til blogging i dag, men jeg er bare en snartur innom 
for å vise dere noe som er vakkert i mine øyner !!


 Nydelig brudeslør i gammel bruktfunn karaffel
2 gamle rammer i mørk gullfarge fra et tidligere Fretex funn

(Bildene er tatt på kveldstid, derfor gylde farger)
Og sammen med en gammel tinn trearmet lysestake fra bruktbutikken 
med gamle sandkake former som telysholdere og kongler,
syns jeg dette bilde gir en rolig og fin stemning

Med disse bildene vil jeg ønske dere alle, en riktig fin lørdag og helg !!


Jeg har maling og husvask på tapetet i dag, da vi er tre jenter som skal møtes til pizza, vin og skravling her hos meg i kveld :))) Gleder meg !!

Bilder av gangen og hva jeg monterte i går, må komme i et senere innlegg
da jeg ikke har fått gangen ferdig og mangler lys :)))

Ikke glem å melde dere på min Giveaway da :)))
Link øverst i bloggen !!

1 kommentar:

  1. Dette var vakkert i mine øyne også :)
    Kos deg med jenteprat og kos i kveld.
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ