tirsdag 23. oktober 2012

Forandringer og ny farge !!

Allerede tirsdag og ett skritt nærmere helg :)))
Ikke det at ukedagene er så ille for min del, men til helgen skal deler av stuetaket bli hvitt :)


Ny farge prøves ut :)))
Jeg er kjempefornøyd med litt gyldent innslag !!
Puter, bildehylle og oppbevaringseske (under bordet) er alt fra IKEA
Skal kjøpe tre oppbevaringsesker til, som skal få plass under bordet !!


Det gjorde seg med denne bildehyllen, 
men jeg er ganske så usikker på om denne "betongveggen" min får bli...
Hva synes du om den knæsje fargen på putene da ??
 Sennepsgul, kan den kalles det ??


Jeg likte disse putene med en gang jeg så de, og for å få en viss balanse i fargene,
så har jeg plassert en spisebrikke på bildehyllen som dere ser :)
Hot or Not ???
Spisebrikken og de stripete putene er også fra IKEA !!


Den fine sølvbollen med stett er fra Europris, og den er nydelig fin til en herlig pris :)
Ser du så fint gulvet vårt er blitt :))) Happy happy happy !!!


Speilet har jeg flyttet 15 cm lenger ned, da jeg hadde hengt det alt for høyt oppe :)
Likte det bedre nå og så har jeg fjernet nakkestøttene på sofaen... 
Det blir liksom litt for mye svart !!!


Min lille kanin fra Maileg, pryder min stige fra LIVING...
Jeg ønsker meg en mye breiere og høyere stige, men denne får duge så lenge :)))


Jeg synes det var utrolig deilig å få mye sølv detajer tilbake i interiøret mitt :)


Rammen fra Riviera Maison har enda ikke fått krok til å henge på, så den får stå her så lenge.
Hurricane vasen/lykten fra Riviera Maison, har jeg plantet en stor Orkidè oppi.
Og den gamle tinn lysestaken min fra bruktbutikken, 
har fått innpass i denne kroken :)))


Jeg flytter stadig rundt på ting i håp om at jeg skal finne den rette plassen til den rette tingen...
Er det flere som meg der ute :))) Herlighet som jeg kan styre på !!! *LER*


Dette var en oppgradering av den aller nyeste delen av stua vår,
og enda er den ikke helt ferdig, men jeg bare later som :)

På ønskelista mi står det nytt større teppe under stuebordet, 
flere rammer fra Riviera Maison i forskjellige størrelser, 
og en stor gulv sølvfarget kandelaber !!
Pluss mye mye mer :)))

I morgen er det duket for "Damenes Aften" på Bohus her i Åsane :)))
Skal du ??

Ha en fin fin tirsdag kjære skjønne lesere, og hjertelig velkommen
til alle dere nye følgere... Sååå utrolig gøy at dere vil følge meg og min lille blogg !!

3 kommentarer:

  1. Koselig du har det! :-)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Så koselig. Likte veldig godt den grå veggen jeg. Og ble bra med bildelista.

    Fin kveld til deg.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  3. For noen lekkre bildedryss du viser;)
    Digger den gylne fargen du har sneket inn;)
    Fin kveld videre!
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ