lørdag 29. september 2012

Kos under veis og innlegg nr 600 !!

Hei hopp på en lørdag med Interiørmesse i Bergen og greier !!
Jeg skal prøve å få meg en tur i Grieghallen i morgen,
 og kanskje få en anledning til å hilse på
noen skjønne bloggdamer :)))

De av dere som følger bloggen, så vet dere at stua vår er under oppussing for tiden !!
Men jeg MÅ lage det koselig rundt meg i prosessen også :)))


En vegg er blitt fjernet og stua er blitt 40 kvadratmeter stor :)))
Kun en vegg er blitt malt, og det er denne veggen dere ser på bildene i dag. 
Fargen Betong i den herlige matte pure color fra Lady !!
 

Jeg blir mer og mer glad i fargen og finner mer og mer ut 
hvilken stil jeg ønsker og gjennomføre i hele stua vår, og det er ikke dårlig bare det :)))


Det er såå deilig med enda mere lys inn i stua etter at veggen til soverommet ble fjernet !!
 Lyset her på ettermiddagene er supert... Hviss været er bra da :)))


Jeg planlegger litt hva som skal få komme opp på veggene, men ingen ting skal opp nå før jeg er 100% sikker på at det er DET og DER jeg ønsker å henge opp noe !!


 Stilen jeg kommer til å ende opp med er jeg ikke sikker på heter noe, 
men det blir hvertfall "MIN STIL"!!!
Jeg har vært lettere forvirret etter at jeg begynte å blogge, men nå føler jeg at noe av det jeg klarer å sette sammen som en stil her i huset, er godt igang :) Enn så lenge kunn i mitt hode :)))

Jeg er på jakt etter en taklampe og noen store gulv lykter, og håper hellet er med meg etter hvert !!

  
Dette gulvet som vi nå har kjøpt, er det gråfargede, hvis noen lurte :)))
Det lyse gulvet hadde vi på soverommet og det mørke er i stua enn så lenge :)))


I dag da vi var avgårde for innkjøp av parkett og de ikke hadde den typen vi ville ha,
viste mannen meg dette gulvet som han likte MYE BEDRE enn parketten vi antageligvis hadde kjøpt hadde de hatt nok.... Mhmmm, dette PERGO gulvet har jeg fortalt han om
for lenge siden, men da var det kunn parkett som var diskutabelt :)

 IKKE ALLTID DET BLIR SOM PLANLAGT KJÆRE :)))
LUCKY ME :)))))


Jeg klarer ikke leve i rot, så da stæsjer jeg rundt meg så fort muligheten er der :)
Kos under veis i en sånn oppussingsprosess, er viktig for meg... 
Mannen skjønner ikke at jeg gidder :)))

Vi skal begynne å legge det nye gulvet, bare mannen drar seg hjem fra Crossfit treninga :)))
Synes han prioriterte helt feil jeg da han stakk avgårde i treningstøy :))))))))

Ha en super lørdag, herlig helg og takk for at du tittet innom !!

Giveawayen min finner du hvis du klikker HER

6 kommentarer:

  1. Så fint du får det! Elsker fargen på veggen!:) Nydelig! og det gulvet var lekkert! Viiil oooog haaaa!;) Har ikke EN spesiell stil her i heimen heller:P Litt hummer og kanari av det jeg liker:)

    Ha en fiiin helg! Og kose deg på interiørmessen:) Heldige du:D

    SvarSlett
  2. Spå lekkert det blir hos deg!!
    Deilig med større plass tenker jeg:)

    Ha en fortsatt fin helg:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Såå nydelig du har pyntet!! Og veggfargen var lekker!
    Vi la den grå pergoen i yttergangen og jeg er sååå fornøyd atte:)
    Ha en kos lørdag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Så kjempe fint det ble! Flott gulv dere har valgt!
    Jeg har så lyst til å male vårt gulv jeg, så vi får se om det blir tid til det neste sommer.. :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Wow ! den fargen var bare rålekker!
    nå ønsker jeg meg litt mørkere farger jeg også! begynner å bli litt lei av alt det hvite merker jeg,,,
    fresht!!
    god helg !

    SvarSlett
  6. Så fint du har pyntet og nydelig gulv:)
    Heldig du som er på boligmessen ja:-D kOS DEG!
    Fin lørdagskveld videre!
    Klem fra Janne

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ