fredag 28. september 2012

S.K.A.P.P.E.L.G.E.N.S.E.R.

Da har også jeg hengt meg på denne strikkebølgen av skappelgenseren !!!

(Sandnes mini alpakka og Sandnes silk mohair)
Da fargevalget ikke var stort pga stor pågang av garn til genseren landet over,
måtte mitt valg falle på fargen svart...  Som jeg slettes ikke er lei meg for  :)


Jeg er jo utrolig spent på hvordan den blir, for når en kan lese at den passer best til
"unge, høye, slanke jenter" så spørs det hvordan den kommer til å se ut på en
 "halvgammel, høy, småfeit kjerring"... He he he :)))


Arbeidet er hvertfall påbegynt, så her blir det strikking mellom andre gjøremål :)))
Det dumme med svart, er at det krever godt lys som jeg slettes ikke har i stua på kveldstid...

Så da får jeg strikke denne i dagslys, 
og heller satse på en i lysere farge til kveldene i dunkel belysning :)))


1 kommentar:

  1. Svart med en anelse grått?
    Jeg liker det!
    Dessuten er jeg sikker på at du kommer til å være fin med genseren. Kos deg videre med strikking i dagslys!
    Jeg ønsker deg en koselig helg! :-)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ