fredag 29. juni 2012

En hektisk dag...

 God kveld kjære lesere !!

Dagen i dag har vært litt mer hektisk enn den pleier vær for meg :)


 Dagen startet relativt tidlig da hageputene måtte reddes fra drukning :)


 Jeg har vasket og flyttet litt rundt på vaskerommet etter at jeg kjøpte forlengelses ledninger 
til vaskemaskinen i går.
Nå står den endelig der jeg vil ha den :)


Jeg har laget en svær skål med deilig hjemmelaget potetsalat,
og så laget jeg grillspyd med masse godt på :)


 Og som kanskje noen av dere ser, 
er pallebordet mitt blitt til palle stol/sofa ved inngangspartiet :)))
Buddy likte det mye bedre, for det var ikke store plassen for han å ligge under pallebordet !!


 Jeg MÅ bare få fatt på finere paller skal jeg klare å ha de som bord her hos meg !!
Mannen var meget glad da han så at fruen begynte å demontere en time før kollegaene skulle komme på grilling :))) Men jeg ble meget fornøyd med denne saken utenfor døren min :)))


Tror svigersønnen kommer til å nyte røyken med denne sitte komforten ja :)))


Herlige lilla Campenula i stor kopp fra INDISKA !!

Jeg har fått tilbakemelding fra disse kollegeane til mannen, at maten smakte fortreffelig :)
Alltid kjekt med tilbakemeldinger på sånt :)))

 Nå sitter jeg inne hos tante M, og vi har kost oss med deilig hjemmelaget pai og rødt i glasset :)))
Som dere skjønner er jeg forvist fra hjemmet i kveld/natt :))))

Dette var et lite innlegg fra meg på lånt nett i kveld :)))

Håper dere har/har hatt en super fredagskveld, det har hvertfall jeg :)
Jeg er skikkelig trøtt etter en lang dag, så litt god søvn skal bli deilig om litt !!

Go Fredagsklemm til deg som leser dette innlegget akkurat nå :)))



6 kommentarer:

  1. Gleder meg til å ta en røyk på den plassen! Pallene gjorde seg bedre ute en inne😄klem og god natt til deg fra Elisabeth

    SvarSlett
  2. Samme skjedde med meg.Jeg våknet av at det striii regnet oG tordnet.KL 06.00 VAR JEG UTE Å REDDET PUTENE:)hA EN SUPER HELG:)

    SvarSlett
  3. Hei Heidi!
    Så koselig det ble ved inngangspartiet ditt!
    Pallesofaen så kjempegod ut!
    Nydelige farger ;)
    Fin helg til deg!!!
    Klem

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder i vakre lillafarger, Heidi :) Søt hund :)
    fin lørdag til deg.
    Klem

    SvarSlett
  5. Så fint du har det!! Jeg har ikke blitt bitt av "pallebasillen", men pallesofaen din var kjempefin! Og så fin en papillon du har. Det hadde jeg også før :)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ