lørdag 30. juni 2012

Det har jeg faktisk ingen problemer med...

...men vet mange har det :)))

Da mener jeg sånne "nips naps"butikker... 
Disse såkalte billigkjedene som har alt mulig krims krams.
Nille er en av disse butikkene, som faktisk mange sier de ALDRI går innom !!!
Why Not ???
De fleste av oss elsker jo nytt i hylla rett som det er...
Farger og former forandrer seg jo før en har snudd seg rundt to ganger...


 Jeg har ingen problemer med å avlegge et besøk på disse stedene...
Syns det er spennende hver gang jeg går forbi, og der er alltid noe nytt å finne :)


 Bildene ble tatt så alt for hurtig før jeg fløy ut døren i går for å overnatte hos min tante,
 men jeg har altså kjøpt meg 2 krus, to små skåler og en stor skål på NILLE


Inni hver av tingene, er det et lite motiv...
Fugl i krusene og blomstermotiv i skålene :)))


Har ikke helt fått frem fargene slik de egentlig er, 
men som nevnt ble disse bildene tatt så aaaalt for hurtig :(


 Jeg synes det er helt greit å blande billig og dyrt, bare man liker det :)))


 Dette bildet viser fargene mer slik de egentlig er !!
Jeg falt pladask for disse sommerlige tingene, 
og skal ikke ha problemer med å nyte en kaffe latte i disse krusene :)))

Nå skal jeg hjem til min kjære mann etter en koselig overnatting hos min tante :)
Jeg skal videre for å hente noe til et nytt prosjekt jeg skal ta fatt på
og det skal jeg vise dere i et senere innleg :)))

Ha en fin søndag så lenge, så blogges vi plutselig !!



9 kommentarer:

  1. Så koselige krus :) Det spiller vel ingen rolle hvor ting er kjøpt så lenge man liker det man har i hus :)
    Ha en fortsatt fin helg!
    Ingrid

    SvarSlett
  2. Jeg og har kjøpt de samme krusene og skålene 2 av hver,i tillegg kjøpte jeg en løper i samme mønster(farge). Klem Elisabeth

    SvarSlett
  3. Nille har jo vunnet designpris og synest de har fått så masse fint,kjøper stadig noko der eg og det å blande billig og dyrt er jo flott,elsker å handle billig men og veldig kjekkt med ein dyr ting iblandt:)
    Så eg skjemst ikkje over å gå rundt med Nillepose:)


    Fine lørdag til deg!
    Klem klem

    SvarSlett
  4. Jeg liker nille veldig godt. De har alltid noe fint! :)

    SvarSlett
  5. Så fine skatter fra Nille :)
    Er ofte der jeg også, sist gang kjøpte jeg duftlys i boks. De har mye fint.

    SvarSlett
  6. Eg elsker å gå i sånne butikker!! Enn kan finne mye fint og flott. Det du fant var bare nydeligt, ser kor eg skal ta meg en tur på MANDAG! Ha en fin dag!

    SvarSlett
  7. Åh så fine! Jeg elsker Nille jeg! Har ikke budsjett til de dyre sakene..da kjøper jeg heller det meste billig og slår på stortromma en sjelden gang når det er virkelig noe jeg måååå ha:D

    SvarSlett
  8. Hei, så søte ting du har kjøpt. Jeg synes Nille har tatt seg veldig opp det siste året og er ofte innom. Kjøp det man synes er fint mener nå jeg:)

    SvarSlett
  9. Før hadde nille masse jallasaker, men nå har de masse fint !! Og dessuten er det ikke prisen eller butikken som er viktig, det er at man finner noe man liker! Og jo billigere jo bedre ;)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ