onsdag 30. mai 2012

Sommerens herligheter !!

Har tatt inn noen grener av en Rhododendro i dag :)
Nydelige blomster 



Sommer og hageblomster preger de fleste bloggene nå,
så jeg er i godt følge kan en si :)))


Med sommer og varme øverst på vår ønskeliste
er det slettes ikke rart vi vil forevige det som spirer rundt oss...
Det er jo med på å få oss i godt humør, 
sånn er det hvertfall
 for meg :)



Vi følger med hver krok i hagen for å se etter forandringer dag for dag !!
Vi fjerner visne blader eller avblomstrede blomster
Vi fyller vannkannen eller skrur på 
hageslangen for å vanne
våres 
kjærkomne
sommer
bloms
ter 


Så har du enda ikke postet et innleg med blomster
så er du en av få :)))

Nydelig vær her vest, men den kalde vinden fra nord
holder temperaturen nede !!

Jeg går rundt meg selv å ikke vet hva jeg skal ta meg til i dag !!
Jeg har tonnevis med arbeid som bør gjøres,
men kommer ikke igang :(

Venter på en tlf ang noen paller...
Og han som skulle skaffe meg kabeltrommler, har visst glemt meg...
Vil jo ikke mase, men kan jo spørre om jeg har gått i glemmeboken hans liksom :)))

Ønsker deg en flott onsdag !! 

  Heidi 


3 kommentarer:

  1. Herlig, nydelig, delikat og lekkert;)

    SvarSlett
  2. Nydelege bilete! :) sant som du seier, blomstrande bilete går igjen i blogglandia no ;) Må berre tilføya at det er rhododendron du har plukka med deg inn, ikkje hortensia. Den blømer mykje seinare på sommaren.

    Mvh Pirkesen ;) hihi

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ