fredag 1. juni 2012

Tips til enkel dekorering !!

Når en lysestake blir litt kjedelig
kan det være koselig å pimpe den opp litt :)))


Her har jeg knytt litt hyssing rund en lysestake i hvitmalt sement
og så festet en kunstig blomst med en 
liten rosa tre klype


Jeg har også hengt på et lite sinkskilt med en tekst som betyr noe for meg !!


Hvem har ikke hatt en Orkidè som står der helt avblomstret og kjedelig ?


Her har jeg dekorert min avblostrede Orkidè med en kunstig blomst festet på 
en naken gren og så har jeg stukket nedi en nydelig 
sommerfugl på streng


Et alternativ til dekor på din Trollhassel
kan være en kjøpte eller hjemmelaget blomst eller rosett !!


Litt vanskelig å se, men her har jeg også hengt opp smykkeannheng
 og glasskuler i fattigmanns sølv :)


Pynt på toppen av en vase med en kunstig blomst oppi...

Det er ikke alltid det skal så mye til før en synes det ser bedre ut 
og så koster det heller ikke så mye 
å gjøre dette :)


Strengen ser du nesten ikke, så det kan se ut som sommerfuglene flyr over 
min store blonderosett som har fått plass her også !!


 Til slutt viser jeg dere bilder av mine nye lysestaker :)
Jeg tok superlim under glasslyktene mine (fattigmanns sølv) og plasserte de
på toppen av mine glasslysestaker med sølv effekt :))


Syns de ble riktig så lekkert jeg :)))

Solen skinner inn i vinduskarmen som dere ser :)
Huset er nyvasket og alt er på stell :)

Så nå ønsker jeg fredagskvelden velkommen og ønsker dere alle en skjønn
fredagskveld med familie og venner !!

Klem Heidi

5 kommentarer:

  1. Vakker pyntig og vakre bilder! Herlige fargekombinasjonener:)

    Ha en flott helg:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Takk for kjempe fine tips!!
    Nydelig den lyserosa rosen din.
    Ønsker deg en flott helg!
    Klem fra Toril :)

    SvarSlett
  3. Å så flink du er:))
    Kjempelurt med den orkidèen!!!

    Ha ei fin helg:)

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder og så smart da.

    Klem

    SvarSlett
  5. Så fint. Härliga färger.:-) Stina

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ