tirsdag 24. januar 2012

Noen som vet ??

Jeg er ingen te drikker
men kan lett bli det da teen oppbevares i sånne lekre bokser :))

Jeg er bare blitt helt forelsket disse boksene denne Løv teen oppbevares i !!


Har nå prøvd å bestille på nettet
men da jeg ikke får lagt inn Norge som land, får jeg heller ikke gjennomført bestillingen :((

Men 400,- kr i frakt, det var nå litt drøyt for 2 bokser med LØV te !!??

Ja du har lest riktig !!!

400,- kr i frakt fra Danmark... Er det mulig liksom ????

Så hvis det er noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne LØV Teen (kanskje i Bergen eller på nett)
så hadde jeg blitt utrolig takknemlig :)

Snart skal jeg avsted for å vaksinere min firbente skøyer som ELSKER snøen vi har fått her vest :)

Ha en fin tirsdag !!


3 kommentarer:

  1. Heisann.
    Ser de har disse fine te boksene på denne linken http://www.docevika.no/index.php/cPath/43_63.
    Prisen er 116 kr for en boks der. Så kommer det vel porto i tillegg, men uansett ikke 400 for to bokser.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Det var da rått, men jeg har også bestilt gardiner bl.a. fra Danmark, og det ble det faktisk toll på, så de ble kjempedyre!

    SvarSlett
  3. Prøv denne nettbutikken, ganske sikkert ganske mye rimeligere frakt:
    http://www.docevika.no/index.php/cPath/43_63

    Ang kjøkkenet vårt:
    Jeg er superfornøyd med det! Ikea har så å si samme skrog som andre produsenter, og frontene har veldig god kvalitet. Vil si Ikea kjøkken er lik gode som alle andre, bare mye rimeligere;)
    Og vasken er jeg veldig glad i. Vi hadde den i vårt forrige hus, og valgte å ha den samme når vi pusset opp her - tipp topp tommel opp! :)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ