mandag 23. januar 2012

Stemning i stua en januarkveld

Titter bare innom for å ønske dere en riktig god natt
med stemningsbilder fra stua mi i kveld :)


Jeg har ikke tall på hvor mange lys jeg brenner hver dag i denne mørketiden
men jeg brenner lys nesten fra morgen til kveld hver dag !!

Det er aller mest telys det går i, men noen kubbelys og stearinlys blir det også :)


Jeg har en mann som ikke helt forstår meg og denne lidenskapen for levende lys 
på mørke dager/kvelder !!
Så snart vi er hjemme, står jeg med denne ligtheren i hendene og begynner runden :))
Skal vi opp i tv stuen å se et program for så å gå ned i stuen igjen etterpå
så er det å blåse ut lysene nede
tenne de oppe
for så å blåse ut de oppe 
før vi går ned igjen å tenner de nede :))))

Skjønner nesten ikke at jeg gidder selv nå når jeg skriver om det :))
Ha haa haaaa.....

En god natt til alle dere som titter innom en sen kveld/natt :)


1 kommentar:

  1. Ingen kos uten levende lys, enten det er te-lys, kubbelys eller vanlige stearinlys :)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ