onsdag 25. januar 2012

Fra den andre siden

Tenkte jeg skulle vise dere bilder av kjøkkenet fra den andre siden også !!


Bildene ble mye gulere på denne delen pga kjøkkenfargen (lysnet i photoscape)
og det er en av grunnene til STORT ønske om hvitt kjøkken...


Er ikke fan av gultoner i det heletatt her hos meg :)
Sånn er det med den saken :)))


Her ser dere vindusløsningen med kappe oppe og nede...
Syns det fungerer bra når vinduet er så 
nær komfyren !!


Etter tre år med induksjonstopp på 80 cm, er det skikkelig nedtur med en keramisk på 60 cm :(
Gjett hva jeg skal ha når nytt kjøkken skal på plass ??
Induksjonstopp, så stor jeg kan ha den da den skal plasseres i et hjørne !!
Og hjørneløsning for komfyr er et kjempestort savn, men plutselig har jeg det igjen :)))

Døren dere ser her, er ut til vaskerommet der det også går en dør helt ut.


Da vi flyttet inn her for 1 1/2 år siden, var jeg helt oppgitt av at vasken var så langt unna arbeidsbenken, men utrolig hvor fort man venner seg til eller ikke løsninger !!



Det ble orferdelig dårlige bilder, og det er bare å beklage fra en amatør fotograf :(((

Her ser dere min kaffestasjon :))) LEKKER ikke sant ??? Sa du NEI ????
Da må jeg si meg helt enig, og lover at på nytt kjøkken, skal jeg ha en koselig kaffekrok :))

Ser dere kaoset på hylla oppe til venstre i bildet ??
Holder på med en DIY løsning som jeg skal vise dere senere :)

Ha en fortsatt fin fin onsdag så blogges vi snart :))




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ